SKT. KNUDS SKOLE I AARHUS SØGER EN BARSELSVIKAR I BL.A. TYSK OG DANSK

Skt. Knuds Skole i Århus søger fra 1. august 2023 en barselsvikar til en lærerstilling med en ansættelsesgrad på 98 %. Vikariatet løber til 4. februar 2024 med mulighed for forlængelse.

Skt. Knuds Skole er en fri grundskole i hjertet af Aarhus. Skolens værdier hviler på et kristent-katolsk grundlag og er endvidere kendetegnet ved en aktiv trivselspolitik og et højt fagligt niveau i forhold til den enkelte elev. På Skt. Knuds Skole har vi ca. 450 elever fordelt fra 0. til 10. klasse.

På Skt. Knuds Skole bliver du en del af en værdibaseret skole, hvor tolerance, respekt og accept af forskellighed danner grundlaget for den daglige undervisning. En skole, hvor trivsel, samarbejde, pædagogisk udvikling og faglighed prioriteres højt.

Vi søger en barselsvikar, der kan varetage følgende fag og opgaver:

• Tysk i 5. kl.
  • Tysk i 7. kl.
  • Dansk i 5. kl.
  • Klassens tid i 5. kl.
  • Klasselærerfunktion i 5. kl.
  • Idræt i 0. kl.
  • Støttelærertimer på enkeltelever i 5. og 8. kl.

Med til vikariatet hører også deltagelse i levende traditioner som morgensang, gudstjenester og fællessamlinger, skole-hjemsamarbejde, udvalgsarbejde og alt det andet, der gør Skt. Knuds Skole til noget særligt.

Du kan læse meget mere om skolen på vores hjemmeside www.sktknudsskole.dk

Ansættelse sker efter overenskomst mellem Finansministeriet og LC.

Du er velkommen til at kontakte skoleleder Tina Kruse på telefon 86137511 eller 29841246 (læg besked på mobiltlf.), hvis du gerne vil ringes op) for yderligere oplysninger.I ansøgningen ønsker vi, at du

• fortæller om dine faglige kvalifikationer, og hvorfor du brænder for dette barselsvikariat
  • fortæller om, hvordan du arbejder med relationer til og mellem eleverne
  • forholder dig til skolens værdier

Ansøgningsfrist: torsdag d. 25. maj 2023

Send din ansøgning én samlet fil i pdf-format til tk@sktknudsskole.dk.

Ansættelsessamtaler afholdes torsdag d. 1. juni.