Lektiecafé

Har dit barn brug for et ekstra skub – eller kunne det bare være hyggeligt at lave lektierne sammen med andre? Måske er vores lektiecafé noget for jer?

Der er mulighed for at skolens elever kan komme i lektiecafé hver tirsdag.

Lektiecaféen henvender sig til både de selvstændige elever, men også til de elever som har brug for lidt ekstra hjælp. Eleverne kan komme i det tidsrum, der passer dem – og gå igen, når lektierne er færdige.

Alle elever er velkomne i lektiecaféen.

Åbningstider:

Tirsdag 14.15 – 15.45  i Knuds Kælder