Katolske tilbud

Skt. Knuds Skole er en katolsk privatskole med plads til alle. For vores katolske elever er der en række særlige tilbud. Nogle tilbud er kun for katolikker, mens andre er åbne for alle.

For alle

SKOLEMESSE
Hver tirsdag kl. 8.00 – 8.25 er alle velkomne til en kort, katolsk gudstjeneste.

For katolikker

FØRSTE KOMMUNION
I 2. klasse er der første kommunion 2. lørdag efter påske. Det foregår som del af den katolske kristendomsundervisning.

FIRMELSE
Forberedelse til firmelse for de katolske elever foregår som en del af sogneundervisningen lørdage med 3-4 ugers mellemrum. Se datoer på kirkens kalender.

Firmelses- eller konfirmationsforberedelse er obligatorisk, da den indgår som 7. klasses kristendomsundervisning.