25 nationaliteter

På Skt. Knuds Skole er vi ca. 25 forskellige nationaliteter fra alle dele af verden. Vi går meget op i rummelighed.

Der er mange måder at være menneske på. På Skt. Knuds Skole er det vigtigt for os, at fællesskabet kan rumme forskelligheden.

For vores elever er diversitet hverdag. Vi finder stor dannelse for den enkelte elev i at møde og få hverdagen til at fungere sammen med kammerater fra forskellige baggrunde.

OK være dig – og OK at være mig

Vi går meget op i at lære vores elever, at det er OK at have forskellige baggrunde. Det er også OK at have forskellige evner og holde af forskellige ting.

Forskellighed og mangfoldighed er en berigelse for os på Sankt Knuds Skole.